Tiedote: Fira perustaa tytäryhtiön rakennusalan asiakaspalveluun

April 20, 2017

Fira-konserni panostaa entistä enemmän asiakaspalveluun perustamalla uuden tytäryhtiön. Fira Oy:n ja Fira Palvelut Oy:n nykyiset palveluinsinöörit keskitetään uuden, 1.5.2017 toimintansa aloittavan tytäryhtiön työntekijöiksi. Toimitusjohtajana aloittaa Risto Kärkkäinen, joka on työskennellyt yhteisöllisen asumisen ratkaisuja ja palveluita kehittävän Fira Villagen kanssa.

”Firan ytimeen kuuluu asiakaslähtöisyys ja toimiva vuoropuhelu ihmisten kanssa. Ihmis- ja palvelukeskeisyydestä on kasvamassa megatrendi, jonka tarpeisiin uusi yritys tarjoaa ratkaisuja. Palveluinsinöörimme pystyvät jatkossa auttamaan asiakkaitamme entistäkin paremmin”, Risto Kärkkäinen kertoo.

Yritys tarjoaa ensimmäisenä Suomessa asukkaille suunnattujen palvelujen konseptia, jossa yhdistyvät Firan asiakkaiden arvostama palveluinsinööritoiminta ja uudet digitaaliset palvelut, esimerkiksi parempi verkkokauppakokemus.

”Perinteisesti asukkaat ovat unohtuneet heti rakentamisvaiheen loputtua, ja meiltä on usein kysytty putkiremontin jälkeen, että miksi lähdette pois. Nyt haluamme muuttaa tämän rakennusalalla vallitsevan käytännön ja varmistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen, myös rakennusvaiheen jälkeen. Ensisijaisesti konsepti tulee Firan käyttöön, mutta tavoitteena on luoda koko rakennusalalle parempaa asiakaspalvelua. Haluamme tarjota palveluosaamista muillekin rakennusalan toimijoille”, toteaa Kärkkäinen.

Risto Kärkkäinen
risto.karkkainen@fira.fi