Tiedote: Fira-konsernin liikevaihto ylitti 135 miljoonaa euroa

March 3, 2016

Rakennusalaa uudistavan Fira-konsernin vuoden 2015 liikevaihto oli lähes 136 miljoonaa euroa, kun se edellisvuonna oli 98 miljoonaa euroa. Konsernin tulos ennen veroja oli 4,1 miljoonaa, mikä oli hieman vähemmän kuin edellisvuonna (4,7 miljoonaa euroa).
Konsernin emoyhtiönä toimivan Fira Oy:n liikevaihto oli 106,9 miljoonaa euroa ja putkiremontteihin erikoistuneen tytäryhtiö Fira Palveluiden liikevaihto 29 miljoonaa euroa.

– ”Meillä oli kovat tavoitteet vuodelle 2015. Liikevaihtomme kasvoi, mutta jäimme taloudellisista tavoitteistamme. Haluamme edelleenkin olla uudistamassa koko rakennusalaa ja uskomme, että yhteistyöhön perustuvalle ja ihmislähtöiselle rakentamiselle on kysyntää. Olemme rakentaneet pohjaa tämän vuoden kannattavalle kasvulle hyvän tilauskannan turvin. Arvioimme konsernin liikevaihdon kasvavan noin 165 miljoonaan euroon ja suhteellisen tuloksen paranevan tämän vuoden aikana. Uskon, että yhteistyöllä, joka perustuu luottamuksen vaalimiseen ja toisistamme välittämiseen, tulemme saavuttamaan tavoitteemme”, toteaa Fira Oy:n toimitusjohtaja Jussi Aho.

Tutustu Firan vuoden 2015 vuosikertomukseen, löydät sen täältä: http://vuosikertomus2015.fira.fi/

Lue lisää myös:

Talouselämästä