1. Saatuaan suosituksen Firalta asiakas ottaa yhteyttä yritykseesi

2. Asiakas pyytää tarjousta palvelusuoritteelle alennuskoodilla Fira lisäpalvelut

3. Laske tarjous asiakkaalle niin, että kokonaishinta on vähintään 5% alempi kuin ovh-hinta ja niin, että kokonaishinta sisältää Firan 10% välityspalkkion

4. Sovi palvelusuoritteen sisältö ja laskutusperiaate asiakkaan kanssa

5. Sovi palvelusuoritteen ajankohta asiakkaan kanssa niin, että palvelusuorite tehdään Firan töiden ulkopuolella, eli ennen huoneistokohtaisten töiden aloituspäivämäärää tai luovutuspäivämäärän jälkeen.

Tämä on tärkeää, jotta asiakkaan asunto saadaan aikataulussa Firan toimesta juuri sellaiseksi kuin hän sen haluaa. Koordinointivastuu on ensisijaisesti teillä kumppaniyrityksellä ja asiakkaalla. Jos asiakas on epätietoinen esim. aikataulusta, pyydä häntä selvittämään aikataulu Firan palveluinsinööriltä.

6. Toimita palvelusuorite asiakkaalle sovitusti

7. Raportoi yrityksenne myymät lisäpalvelut täällä

8. Asiakas maksaa palvelusuoritteen yrityksellesi

9. Saatuasi Firalta provisiolaskun, (=10% ilmoittamastasi palvelusuoritteen hinnasta), maksa välityspalkkio tilille FI63 1214 3000 1095 24 viitenumerolla 4004400

 


Lisätietoja

Anna Ylänen-Laakso

Palvelupäällikkö
Putkiremontit
+358 40 8398 646